Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

i hope the whiskey and the rain can wash my sins and take away the pain

Photobucket

Πως ειναι δυνατον να βρισκουμε και να κυνηγαμε την αγαπη.?
Ειναι μεγαλη λεξη η αγαπη αλλα εχω προσεγγισει μια πλευρα της..και βλεπω σε εξελιξη αλλες πλευρες της


Ενω η πλειοψηφια των ανθρωπων εκμεταλλευεται

φθονει

ζηλευει

ισοπεδωνει

στο ονομα της αγαπης



Εγω ξερω πως ειναι το αντι8ετο...


Η αγαπη ειναι η σιωπη

οι ματιες με νοημα

ο ερωτας μαζι με κρασι

η αναθεωρηση

η κατανοηση

το δουναι και μη λαβειν



Σημερα εβρεχε πολυ...εμεινα μονη μου και περπατουσα...τοτε καταλαβα πως η βροχη ισως ξεπλυνει τις αμαρτιες μου και τα προβληματα που δημιουργησα στο ονομα της αγαπης...τωρα πλεον νομιζω πως δεν ξερω καθολου τι ειναι αγαπη...παρ'ολα αυτα δεν ψαχνω σουπερ ηρωες να με σωσουν...φτανει να εχω ανθρωπους που να δινουν οχι μονο σε μενα και σε αλλους...γιατι αυτο ειναι η αγαπη


το μοιρασμα και το μυστηριο!!









Καθηγητής 'Αλγεβρας : Η αγαπη εκτείνεται εις το άπειρον διότι δύο μονάδες διαιρούνται από το μηδέν.

Καθηγητής Πληροφορικής : Τι είναι η αγαπη; Μία αόριστη μεταβλητή !




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space