Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Η προσπαθεια μετραει(?)

Απο μικρη αναρωτιομουν γιατι ολοι λενε "η προσπαθεια μετραει"...
Μου αρεσε ,ομολογω ,η φραση και την χρησιμοποιουσα ασταματητα


Σημερα ομως καταλαβα πως δεν μετραει η προσπαθεια.
Ή τα καταφερνεις ή αποτυγχανεις.
Ή εισαι ή δεν εισαι.
Ή ακμαζεις η παρακμαζεις.

Απο παλια ειχαμε τα συνωνυμα και τα αντωνυμα...Τα εδω και τα εκει...
Ποτε μιλησαμε για μεσες οδους και τις εφαρμοσαμε??
Ποτε!!!

Και το χειροτερο δεν ειναι που δεν υπαρχει αυτο το μεσο για να κρατηθουμε
Το χειροτερο ειναι οτι ακομα κι αν προσπαθουμε δεν ξερουμε αν ειναι αρκετο αυτο που κανουμε η χρειαζομαστε παραπανω...


Το συμπερασμα μου ....Η προσπαθεια δεν μετραει...Μετραει ομως να ξερεις πως οι προσπαθειες σου ηταν αρκετες για αυτους που ειναι συνεχως εδω για εσενα και σου υπενθυμιζουν πως γεννηθηκες για καποιο λογο...


Θα τελειωσω με ενα μυνημα που μου ηρθε εντελως απροσμενα απο ενα απο τα πιο σημαντικα ατομα για εμενα!


Υπαρχω!
Τα τρενα της σιωπης περασαν.
Ξεχαστηκα αγναντευοντας την ανατολη.
Μια σφηκα που με τσιμπησε στο χερι μου εδωσε να καταλαβω πως υπαρχω.
Κεντρι πονου,κεντρι αισιοδοξιας.
Πονος και χαρα αναμεικτα!
Αλλα ωστοσο,ποσο μονος ειμαι!
Κανεις δεν ακουει την κραυγη μου,την καρδια μου που τρεχει σαν τρενο...
Ποσο μονος ειμαι!
εγω που μοιρασα την αγαπη μου δικαια,που εγραψα για ολους εναν καλο λογο,που ανιχνευσα την ανοιξη στις καρδιες τους!
Σκληροι και ανελεητοι και αδιαφοροι!
Που καρφωνουν ολοι τους ανεξαιρετα τους ηλιους,στα ρημαγμενα μου χερια!
Αχχχ!!Ποσο μονος ειμαι!!
Η μαλλον ποσο μονοι ειμαστε!!
Αλλα ωστοσο εχεις εμενα!Εμενα που μαζι σου ολα τα ξεχνω.
Εμενα που με κανεις και γελω εκει που πιστευω οτι δεν μπορω να ξαναγελασω!
ΕΜΕΝΑ.......!!!


Σε ευχαριστω εσενα και ολους που ειναι στο πλαϊ μου!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space